Category: Miley Cyrus
2012-09-01 / 16:33:00

Sno stilen! :)

Sno stilen av Mileys kläder i hennes nya photoshoot! :D
 
Källa: MileyCyrus.bz
 
 
Köp kläderna på Asos!
Svart linne (tryck HÄR)
Blommig gul kjol (tryck HÄR)
 
 

Postat av: mileycyrusinme

hejsan! just nu gör jag en ''miley to sweden'' project på min blogg! och om du vill ha miley till sweden kan du ju klicka in dig på min logg, gå in på kategorien ''miley to sweden'' & läsa mer om infon!

skulle uppskatta om du länkade & skrev om detta på din blogg eller facebook osv!

KRAM :)

2012-09-02 @ 13:45:46
Postat av: mileycyrusinme

hejsan! just nu gör jag en ''miley to sweden'' project på min blogg! och om du vill ha miley till sweden kan du ju klicka in dig på min logg, gå in på kategorien ''miley to sweden'' & läsa mer om infon!

skulle uppskatta om du länkade & skrev om detta på din blogg eller facebook osv!

KRAM :)

2012-09-02 @ 13:45:56

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: