Category: Miley Cyrus
2012-10-17 / 21:37:00

Miley om att vara juryn i xfactor!

- Översätte lite snabbt i google översätt för jag hinner inte översätta själv just nu! 

Så det står lite konstigt men man förstår mycket! :)

Miley Cyrus vände ned möjligheten att ansluta sig till X Factor USA juryn som hon inte ville vara en "dröm kross".

Den 19-åriga sångerskan blev kontaktad av Simon Cowell team om att gå på talangjakt, men vände musiken mogulen erbjudande ned som hon inte trodde att hon skulle kunna kritisera de tävlande, även om de lät som "spikar på en Svarta tavlan ".

Hon sa: "Jag vet inte om jag vill vara lite dröm kross.

"Skulle du verkligen vill sitta där som någon transportband deras hjärta - även om det är som att höra naglar på en Svarta tavlan - och sedan säga till dem: 'Ni suger?"

Miley medger att hon var "rädd" för att vara alltför kritisk till en ung wannabe som kunde landa henne med ett rykte om att vara "hård".

Hon sade: "Jag har inget filter, så jag skulle vara rädd jag skulle säga något och de skulle gå hem och säga: 'Miley Cyrus förstört mina drömmar". Det verkar hårt. "

 

 



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: