Category: Svar På Kommentar
2011-05-27 / 07:37:18

FrågeStund på bloggen! ( svar på HEJ )



HEJ om FrågeStund på bloggen!:

1.Hur många år är du??
2. När började du gilla Miley?
3. Varför gillar du Miley?
4. Miam eller Niley?
5. Vilken tycker du är den finaste outfiten under 2010? på miley då alltså.
6.Har du varit på någon Miley konsert?



Svar:
1. Jag är 12 år gammal och fyller år den 10 december 1998!

2. Jag började gilla Miley 2007. Ägaren av PeaceMiley och jag var och lekte hos henne. Sen så satt hon på första skivan av Hannah Montana. Då märkte jag att Jag älskade Hannah Montana/ Miley Cyrus! ;)

3. Jag tycker att Miley sjunger som en gud, Dundder bra skådis, älskar Hannah Montana serien och mycket mer!! :D

4. Jag tycker Miam! ;) Miley och Liam passar så bra ihop!

5. Oj! Den var svår! Jag tycker att alla hennes outfit är snygga, söta och tuffa. Den stilen liknar en liten Miley!

6. Ja, jag har varit på en Miley konsert under 2009!! Jag var i London och så var det Wonder World Turnén!! Det var det bästa som har hännt mig! :D

Tack för dina frågor! :)



Postat av: moa

det var 2007, för skivan kom på sommaren! :)

2011-05-27 @ 21:52:24
URL: http://peacemiley.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: