Category: Miley Cyrus
2011-06-01 / 15:15:30

Miley Cyrus Collection 2011!

Det sägs att att det kommer ett "Miley Cyrus collection 2011" och dessa är låtarna!


01.Miley Cyrus - Rockin Around The Christmas Tree
02.Miley Cyrus - Santa Claus Is Coming To Town
03.Miley Cyrus - Part Of Your World
04.Miley Cyrus - The Other Side Of Me
05.Miley Cyrus - Someday
06.Miley Cyrus - Zip-a-dee-doo-dah
07.Miley Cyrus - See You Again
08.Miley Cyrus - Party In The USA
09.Miley Cyrus - I Hope You Find It
10.Miley Cyrus - When I Look At You
11.Miley Cyrus - See You In Another Life
12.Miley Cyrus - Giving You
13.Miley Cyrus - The Climb (Acoustic)
14.Miley Cyrus - We Are The World 25 For Haiti
15.Miley Cyrus - Ready, Set, Dont Go
16.Miley Cyrus - Stand
17.Miley Cyrus - Hovering
18.Miley Cyrus - We Belong To The Music
19.Miley Cyrus - I Thought I Lost You
20.Miley Cyrus - Nothing To Lose
21.Miley Cyrus - Overboard
22.Miley Cyrus - Just stand up
23.Miley Cyrus - Send It On
24.Miley Cyrus - Every Body Hurts

Guud vad spännande!




Källa♥


Postat av: Elvira

Vill du vara med på min Miley-World träff på måndag. Om du är intressierad så kan du då in på min blogg och skriva att du är med och vad du heter på MW! Sprid gärna detta till alla som har MW. Snälla jag behöver din hjälp! Men kom ihåg att du bara behöver kommentera på min blogg. Du får jätte järna skriva om träffen på din blogg. den kommer vara någonstans mellan 13.00 och 18.00.

2011-06-01 @ 21:29:30
URL: http://wondermiley.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: