Category: Annat
2011-12-08 / 22:52:39

Helgen blir det mycket!

På lördag och fredag så kommer jag inte att kunna blogga!
Kanke något inlägg, men jag kommer ha kalas imorgon och jag fyller år på lördag!




Postat av: Amandaaa<3

Hej!

Det är så att jag har bris på min design/header igen, och skulle verkligen vilja ha en ny. Och eftersom du var super duktig på att göra dem, så undrar jag ifall du kan göra en till mig igen?

Isåfall ska de inte kosta något,

och du ska vilja göra den så jag bara inte ställer nåt ;)

Ifall du kan/hur lust att göra en får du gärna höra av dig på min blogg.

www.amandabitchh.blogg.se



PEACE

KRAMIZAR!<3

2011-12-09 @ 18:33:45
URL: http://amandabitchh.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: