Category: Papparazzi foton
2012-09-30 / 11:38:06

Miley och Liam ute i Santa Monica!

Bilderna togs den 29 september 2012!
 
 
 

Postat av: MaryanX

HejHej jag skulle vilja bli admin på din sida!
jag älskar Miley Cyrus hon är allt för mig min idol..
jag har alltid varit på den här sidan och tittat runt och idag bästemde jag att jag ville bil admin!
kan jag det? så skcika ett mail så snackar vi om det!
kram&puss! [email protected]

2012-09-30 @ 13:50:22
Postat av: MaryanX

HejHej jag skulle vilja bli admin på din sida!
jag älskar Miley Cyrus hon är allt för mig min idol..
jag har alltid varit på den här sidan och tittat runt och idag bästemde jag att jag ville bil admin!
kan jag det? så skcika ett mail så snackar vi om det!
kram&puss! [email protected]

2012-09-30 @ 13:51:06
Postat av: felicia ( Nina Dobrev fansite)

Hej skulle ni vilja göra ett affiliate byte ? =)
Kram Felicia

2012-09-30 @ 16:52:17
URL: http://ninadobrevallnews.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: