Category: MileyWorld
2012-08-22 / 12:06:00

MileyCyrus.com och MileyWorld.com

MileyCyrus.com kommer att tillkännage i början September !

MileyWorld.com kommer officiellt stänger den 30 september . De är redan stoppat alla abonnemang förnyelse, men alla nuvarande abonnenter har förlängts till slutet av september för gratis!

Den nya fanclub kommer att tillgång direkt på MileyCyrus.com - håll ögonen öppna för vissa stora meddelanden om Miley nya fanklubb och hur att gå i början av september - inklusive några mycket häftigatävlingar och speciella video !

källa: Mileycyrus.bz

ååh jag älskar MileyWorld! Vad synd att dom ska lägga ner! :(

 


Postat av: sstars

Hejsan ! :D Jag undrar om vi kan göra ett länk-byte ? :D Både i inlägg och i meny, det skulle vara jättesnällt! Släng in en kommentar hos mig när du har fixat ( om du vill såklart ) så fixar jag sen :D
Kram!

2012-08-22 @ 18:58:04
URL: http://sstars.bloggplatsen.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: