Category:
2011-02-25 / 21:44:39

Svar På Tal



Hej!
Har du varit på en Miley konsert?
Det skulle vara kul om du la upp några bilder från konserten?
Läser din blogg varje dag
// Mia



Svar
Hejsan Mia!
Jag har varit på en Miley konsert 2009.
Det var den bästa upplevelsen i mitt liv!!!
Jag kan lägga upp några bilder från konserten.
Tack för du läser min blogg!
Kram Josefin♥


















Dag: 29/12-09

Platsen: Bästa! Man såg hennes ansikte och när hon blinkade.

Bra/dålig: Bästa dagen i mitt liv!

Tack Miley





Postat av: emelie bergman

vart var konserten ? :D

2011-02-27 @ 19:02:59
Postat av: tilde love miley cyrus

haaaaaaar du varit där vaaa vaaa avennnssjukk gud var häftigt hahahahahaha älskar din blogg och miley cyrus kram tilde :)<3

2011-04-04 @ 19:42:46
URL: http://mileypeace.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: