Category: Miley Cyrus
2011-12-23 / 11:20:39

Trassel på semestern!



Miley Cyrus är på semester med pojkvännen Liam Hemsworth i Costa Rica, men tyvärr popstjärna inte blir en paus från drama.

En lokal tv-station sprang en video som visar Miley tar bilder med fans innan du går iväg med Liam. När hon går iväg så skrek ut och kallade Miley "en ** hål", så Miley vänder sig om och säger med en förvånad röst: "What a fack? Menar du allvar? "


Här är vad Miley säger om situationen:

"Har försökt att inte twittra och bara njuta av semester, men bara för att klara upp något jag aldrig skulle svära med en fläkt. När någon skriker något så oförskämt att göra mig ser ut som en "en ** hål" Infront av fans som jag mer än gärna 2 ta en bild w / jag kan inte tolerera en sådan råhet ", Miley twittrade onsdag.

Hon tillade:

"Every1 som var där bad om ursäkt 4 kvinnans bryska beteende. Hon var uppenbarligen inte en fläkt. Hoppas every1 har en God Jul! ÄLSKAR ER ALLA! "





    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: