Category: Miley Cyrus
2011-04-18 / 18:44:13

Kan ni lägga av!

Nu får ni sluta att kommentera dumma kommentarer!
Man blir jätte ledsen när man får höra att bloggen suger, sämmsta bloggen ever, dålig, jag blir
 JÄTTE LEDSEN! :(
Om inte ni slutar att skriva dumma saker på min blogg, tänker jag lägga ner den!!!
Idag fick jag en kommentar somdet stog att en bild var en twitter bild och ingen privat bild.
Ja förlåt men jag visste inte att det var en twitter bild.
För det behöver du inte skriva att jag har en dålig och sämsta bloggen, eller?
Det är inge kul att få läsa dumma kommentarer :(
//Jossan






Snälla.
Sluta kommentera dumma saker :(












Postat av: klara

Ta det lugnt din blogg är bäst!! <3

2011-04-18 @ 20:48:55
URL: http://ashleyyvanessa.blogg.se/
Postat av: hej

din blogg är JÄTTEBRA! :D

2011-04-18 @ 21:34:00
Postat av: Anonym

Din blogg är fortfarande sämst :) Tack o hej! ASså jag tycker inte ens om miley hon är den värsta knarkaren! Guuuud... alla miley fans är töntar och ägaren jossan med! Hoppas bloggen läggs ner! Goda nyheter till dig: Kommer ej kolla på bloggen mer eller kommentera din blogg förtjänar värre! Seees sucker

2011-04-18 @ 22:04:03

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: