Category: Miley Cyrus
2011-04-18 / 22:29:39

Anonym







Svar:
Vad tänker du med?
Om du nu hatar Miley så mycket så tycker jag att du ska sluta gå in på Miley-bloggar!  
Jag blir inge glad att du skriver så på min blogg. :(
Jag skriver om precis vad jag vill!
Det var lågt att säga så! ! !
Skönt att du ska sluta kommentera.
Tack o hej!





Postat av: Sofia

Fyy vad lågt. Din blogg är jättebra o miley är jättebra!

2011-04-18 @ 23:00:44
URL: http://soffeny.blogg.se/
Postat av: moa

fyfan vad elakt! SLUTA alla som kommenterar dumt på min bästis jossans mileyblogg! Lyssna inte på dom, din blogg äger! <3

2011-04-19 @ 07:11:07
URL: http://peacemiley.blogg.se/
Postat av: hej

Ja din blogg är super bra.

2011-04-19 @ 07:55:35
Postat av: Tilde

vilka idioter din blogg är jätte fin och den äger din kompis som har också peacemiley.blogg.se är jätte fin också hälsa henne det kram kram på dig skit i dem :)<3

2011-04-19 @ 20:49:16
URL: http://mileypeace.blogg.se/
Postat av: anonym

ännu en gång måste jag kommentera för att du ska få svar!! Jag går in på andras miley bloggar för att säga att miley är sämst!! Asså fixa kommentar rutan man ser knappt vad man skriver!! Och du har fina länkar med dumma mileybloggar så tackar! Tack o heeej! Vilken ska jag ta som näst???? Peacemiley??? kanske mleypeace...... Hahaha finns det en blogg som heter mileysfanclub!! Den måste jag kolla in... tjejen som äger bloggen suger säkert! Jag kollar hennes sist... Hälsa det!!

2011-04-20 @ 08:55:24
Postat av: Angelica:)

asså den som är anonym är fan inte klok! asså viss man får tycka och tänka vad man vill men om joaan gillar miley så gör hon det ska hon klandra henne för att vara suig själv gör du bara livet surt för dig! det finns värre människor som håller på med miley men om du inte gillar denna blogg så varför är knäppisen inne då? liksom om du söker på bloggens namn vet du juh vad som finns på bloggen? ursäkta men du beter dig som en jävligt dålig människa och jag står för vad jag säger! men klandra inte andra för vad dom tycketr för som man bäddar får man ligga!



PS din blogg är jätte fin och du ska inte ta åt dig av avunsjuka människor som ochkså vill ha en hobby!

2011-04-20 @ 18:13:24
URL: http://angelicahenriksson.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: